Friday 10 January 2014

Suplemen Untuk Tambah Berat Badan

Alhamdulillah..masih bersua...

Seringkali kita dengar atau baca "kurus dengan produk kami" "produk langsing badan" "nak berat badan ideal" . Jarang kita terdedah dengan suplemen untuk tambah berat badan.

Ramai sebenarnye tercari-cari produk untuk tambahkan berat badan yang ideal. Yang jenis makan banyak badan tak naik-naik. Terlalu kurus tak cantik pendapat sesetengah orang.

Shaklee menawarkan suplemen yang boleh membantu sesiapa kat luar sana yang teringin sangat badan berisi dan montok seperti orang lain.





**Meal Shakes **
Merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Mengandungi semua asid amino dalam jumlah yang diperlukan oleh badan kita. Membekalkan lebih 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Ia juga kaya kalsium, fiber dan protein. Dan yang paling penting fungsi utamanya rangsang selera makan.


**B-Complex**
Mengandungi vitamin B yang penting untuk badan. Mangawalatur kadar metabolisma dalam badan, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan. 


**Vita-Lea**
Satu-satunya Multivitamin hebat sebagai suplemen seimbang bagi memenuhi keperluan vitamin dan mineral yang diperlukan . Vitamin bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Membantu kesihatan ke arah lebih baik dan mengekal pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu. Ia juga bantu melengkapkan keperluan zat harian tubuh akibat diet yang tidak seimbang.


Set ini haruslah diambil dengan teratur agar keberkesanannya lebih positif. Cadangan jadual pemakanan set tambah berat badan boleh klik disini.

Walaubagaimanapun, cadangan jadual tidak semestinya sesuai untuk semua, bergantung kepada tahap penerimaan badan masing-masing. Cadangan jadual lain boleh diunjurkan melalui perbincangan sekiranya tidak sesuai dengan jadual sedia ada.



FB : Zuraida Ubaidillah | ID : 891243
SMS WSAPP : 0193284939 | Blog : vitaminsemua.blogspot.com

No comments:

Post a Comment