Wednesday 1 January 2014

Atasi Sembelit Dengan Shaklee

Sembelit...kesukaran membuang air besar secara normal

Sembelit ni sebenarnye satu gejala, bukannya satu penyakit. Setiap orang pernah mengalami sembelit dalam kehidupan dan biasanye ia terjadi di sebabkan oleh amalan pemakanan yang tidak elok.

Pada yang mungkin tiga kali setahun terkene sembelit memang tak jadi hal pada mereka. Tapi yang jenis seminggu tiga kali sembelit..haa ini yang buat hidup serba tak kena.

Jangan ingat 'ala..sembelit sikit pun nak kecoh'

Kawan sepejabat saya tiap kali membuang kene paksa..bila saya tahu (kebetulan masa tu Herb-Lax licin satu Malaysia) ...botol yang saya tengah guna baki dalam 20biji. Atas dasar nak bantu, saya bagi 10biji minta dia cuba. Seminggu lepas tu dia jumpe saya dan katanye 'alhamdulillah lancar'.

Herb-Lax mengandungi 9 jenis herba yang secara traditionalnya mampu merawat perut dan usus dari masalah perut seperti sembelit dan tak lawas.



Kebaikkan Herb-Lax
  • Merawat masalah sembelit dan melawaskan najis.
  • Merangsang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan dan pembersihan najis secara lembut dari terus tersimpan lama di dalam perut yang boleh menyebabkan toksin.
  • Mengempiskan perut
  • Mengurangkan ketegangan perut



FB : Zuraida Ubaidillah | ID : 891243
SMS WSAPP : 0193284939 | Blog : vitaminsemua.blogspot.com 


No comments:

Post a Comment