Friday 14 February 2014

Set Anak Pintar

Alhamdulillah..
Bertemu lagi di hari Jumaat penghulu segala hari, semoga Jumaat ini memberi lebih keberkatan dalam hidup kita. Sunat hari Jumaat kita perbanyakkan zikir dan bersedekah. InsyaAllah sama-sama kita amalkan.

Percaya tak....
Anak adalah anugerah yang tak ternilai kepada ibu bapa. Sanggup bersengkang mata dek menjaga tatkala anak tak sihat. Sanggup berhabis wang ringgit demi memenuhi keperluan anak-anak. Ada masanya, tak ada bahagian untuk ibu bapa sebab semuanya untuk anak. Bahagia anak-anak bahagialah ibu bapa.

Dalam melengkapkan semua keperluan anak-anak jangan di lupakan keperluan kesihatan anak-anak. Yang ni saya sendiri alpa sebelum mengenali Shaklee. Alhamdulillah tidak lagi setelah kesihatan anak-anak bertambah baik dengan mengamalkan produk Shaklee.


SET LENGKAP ANAK PINTAR



Mealshake 
Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan. Kaya dengan sumber protein dan kalsium. Merupakan pilihan makanan tambahan terbaik untuk melengkapkan nutrian harian anak-anak.

Omega Guard
Minyak ikan terbaik yang membantu perkembangan minda anak-anak. Kenapa ia minyak ikan terbaik...sebab ia bantu mengoptimakan penglihatan untuk proses melihat dan berfikir.

Chewable Vita-C
Vita-C kanak-kanak yang mampu membantu meningkatkan sistem imun. Bila sistem imun kuat, badan akan dapat halang daripada jangkitan bakteria. Ia juga menyokong kesihatan gigi, gusi dan perkembangan tulang.

Usaha kita untuk anak tersayang. Jangan salah faham, bukannya maksud saya kalau tak ambil suplemen ni anak tak pintar dan tak sihat. Bukan tak jatuh sakit langsung, tapi kebarangkalian berjangkit selsema atau demam tu kurang. 
Apatah lagi anak-anak di taska sepenjang kita kerja, bercampur dan bermain sesama mereka termasuklah yang selsema, berhingus, bersin, batuk dan sebagainya. Antara kesan yang saya sendiri perasaan anak-anak saya kurang kene demam dan seolah-olah kalis jangkitan dengan kawan-kawan yang tidak sihat.

Datang dan perginya kesakitan hanya ketentuan Allah.
Kita hamba hanya mampu jaga dan pelihara sebaik mungkin nikmat kesihatan dariNya.



FB : Zuraida Ubaidillah | ID : 891243
SMS WSAPP : 0193284939 | Blog : vitaminsemua.blogspot.com

No comments:

Post a Comment