Wednesday 11 September 2013

Atasi Rabun Mata

Hari ni saya nak kongsi maklumat pasal Carotomax.

Carotomax ni salah satu produk Shaklee yang tak kurang glamournye. Biasa kalau sebut Carotomax mesti berhubung kait dengan kesihatan optimum mata. Salah satu anugerah pancaindera yang tidak ternilai harganya.

Tak semua antara kita menikmati sepenuhnya tahap kesihatan mata. Ramai sedara mara, kaum kerabat dan kawan-kawan kita yang terpaksa pakai cermin mata dek kerana tak berapa jelas penglihatannya. Ada yang rasa susahnye pakai cermin mata lagi-lagi kalau tertinggal 'mata' mula la kerja tak jadi apa.

Carotomax ni campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, likopena dan zeaxanthin yang memberi faedah karotenoid yang lengkap.

Pengambilan secara konsisten dengan izinNya Insyaallah dapat membantu mengurangkan tahap rabun masing-masing.
                 






Testimoni Carotomax:


Berbalik kepada cerita yang saya nak cerita ni……semalam saya pergi ke Branch Shaklee Kota Bharu..sambil-sambil tunggu order customer saya, datanglah seorang makcik  yang berusia dalam 60 lebih dah kot….. dengan suara yang riuh rendah atau bahasa  lain ‘gegel’.
Melihatkan ke arah makcik tu saya pun bertanya:

Saya: Makcik beli apa?

Makcik: ‘Mokcik mari beli ni la hok Shaklee ni…molek ngat…’ tengok mata mokcik ni….sambil tunjuk mata dia ke saya….(memang berselaputla mata makcik ni). Dulu Doktor nok bedah doh mata mokcik ni….mokcik kata biar dulu ah…sbb makcik nak cari ikhtiar lain dulu…pastu jupa la Shaklee ni..alhamdulillah mata mokcik molek doh…boleh baca Al-Quran….Naik motor malam pun buleh doh…kalu jauh pun boleh tengok doh…

Saya: Saya pun teruja la dengar testimoni yang x disangka-sangka ni….saya pun tanya makcik ni lagi…

Mokcik makan gapo hok Shaklee ni?

Mokcik : Mokcik makan 2 jah….Alpapa ngan Carotomat jah….Mokcik amal makan ni….

Saya:  Alhamdulillah….semoga orang lain pun dapat manfaat CAROTOMAX ni… 

Sumber : ShakeSihatShakeHebat


Umumnya, Carotomax ( Vitamin A ) boleh membantu :

# kesihatan retina mata
# kesihatan tisu kulit
# kesihatan tulang
# pembentukan membran mukus
#pembentukan sel darah putih & sel darah merah
# mengekalkan sistem imunisasi badan yang sihat


FB : Zuraida Ubaidillah | ID : 891243
SMS WSAPP : 0193284939 | Blog : vitaminsemua.blogspot.com

 


No comments:

Post a Comment